szept 9, 2024
Kerekasztal-beszélgetés a vevői elégedettségről és élményről
A múlt héten izgalmas szakmai eseményen vettünk részt, amelynek fókuszában a vevői elégedettség és a vásárlói élmény állt. A rendezvénynek a gyönyörű fehérvárcsurgói Károlyi-kastély adott otthont, amely méltó helyszínt biztosított a mélyreható és inspiráló beszélgetéseknek.
A beszélgetés során cégünket Kiss Richárd, műszaki és logisztikai vezető képviselte, aki vendégelőadóként osztotta meg tapasztalatait és szakmai meglátásait a résztvevőkkel. Beszélgetőtársai pedig a L’Oreal, NN Biztosító és Visual Labs vezetői voltak, így a beszélgetés különösen színes és sokrétű lett. Az eseményen számos fontos kérdés merült fel, melyekre részletesen válaszolt, miközben érdekes diskurzus alakult ki a közönséggel.
A beszélgetés egyik központi kérdése az volt, hogy mit ígér a cég az ügyfeleinek. Kiss Richárd kiemelte, hogy cégünk számára az ügyfélközpontúság az egyik legfontosabb érték. Ígéretünk lényege, hogy megbízható, időben teljesített, magas színvonalú termékeket és szolgáltatásokat nyújtunk. Emellett arra törekszünk, hogy minden ügyfél igényét egyedi figyelemmel kezeljük, a lehető legjobb megoldást kínálva számukra.
A következő kérdés arra irányult, hogy mikor elégedettek az ügyfeleink a gyakorlatban, és honnan tudjuk, hogy valóban elégedettek. Richárd elmondta, hogy az ügyfelek visszajelzései, a rendszeres elégedettségi felmérések és a hosszú távú kapcsolatok mind arról tanúskodnak, hogy a vevők elégedettek a szolgáltatásainkkal és termékeinkkel.
Az egyik legizgalmasabb kérdés az volt, hogy milyen a kapcsolat a cég és az ügyfelek között. Richárd szerint ez egy kölcsönös tiszteleten és bizalmon alapuló együttműködés. A sikeres kapcsolat kulcsa, hogy mindig nyitottak vagyunk az ügyfelek visszajelzéseire, és igyekszünk folyamatosan fejlődni a változó igényeknek megfelelően. Így tudjuk hosszú távon fenntartani a jó kapcsolatot és biztosítani, hogy a vevők elégedetten távozzanak.
A kerekasztal-beszélgetés során a résztvevők is aktívan bekapcsolódtak a diskurzusba, és számos kérdést tettek fel a témával kapcsolatban. A rendezvény végén mindenki egyetértett abban, hogy a vevői elégedettség elérése és fenntartása hosszú távon elengedhetetlen a vállalatok sikeréhez.